Sprint Demo
12. päeva hommik algas demodega.
Saali koguneb järjest rohkem ja rohkem Helmese töötajaid, kes tahavad näha, millega noored on hakkama saanud.
Demod toimuvad väga struktureeritud viisil. Kõige pealt näidatakse, mida sprinti alguses kokku lepiti ja siis näidatakse, kuidas see päriselt testkeskonnas välja näeb.
Osalejad on juba väga lähedal MVP-dele(Minimal Viable Product). See tähendab, et lõppkasutajad saavad juba väga reaalse pildi, kuidas neile kasutamiseks mõeldud süsteem hakkab toimima.
Retro
Retrol panevad igaüks kirja, mis nende arust läks sprintil hästi ja mis oleks saanud paremini minna.Seejärel läheb igaüks tahvli juurde ja räägib lühidalt, mida ta kirja pani.
Retro lõpeb sellega, et valitakse välja kaks asja nii positiivse kui negatiivse poole pealt. Positiivse poole pealt valitud asju kindlasti jätkatakse järgmisel sprintil. Negatiivse poole pealt valitud asjad üritatakse järgmise sprintiga ära parandada.
Sprinti planeerimine
Sprindi planeerimine on see koht, kus tooteomanik seab uue nädala arendusprioriteedid. Meeskond saab aru, mis järjekorras nad hakkavad featureid ehitama.
Oluline on et meeskond ja tooteomanik saaksid ühte moodi aru, mida ehitama hakatakse. Tooteomaniku, meeskonna ja Scrum Masteri koostöö pareneb iga nädalaga. Sprinti planeerimise koosolekud muutuvad järjest efektiivsemaks (ja ajaliselt lühemaks).
Sprinti planeerimise lõpus meeskond hindab kui keerulised on seekordsed user story-d. Seejärel otsustab meeskond koostöös Scrum Master-iga , kui palju nad lubavad, et jõuavad selle sprintiga valmis.Pärastlõunal jätkus arendus.