Arendus
Meeskondade efektiivsus on
märgatavalt kasvanud. Koostöö nii meeskonna liikmete kui mentoritega on kenasti
sisse töötanud ja sujub väga hästi. Uued funktsionaalsused valmivad järjest
kiiremini ja kiiremini.
Vajalikul hetkel võtab
mentor meeskonna kokku ja seletab olulisi nüansse.
Kohtumine lõppkasutajaga
Pärast esimest sprinti demo joonistus kenasti välja, miks on agiilne arendus parem waterfall lähenemisest. Kui
lõppkasutaja näeb töötavat funktsionaalsust, siis ta oskab välja tuua aspekte,
mida esialgsel planeerimisel ei suudeta ette näha. Arenduse käigus saab teha
vajalikud muudatused ning lõppkokkuvõttes saab klient väärtuslikuma lahenduse.
Kümnendal päeval kohtuti lõppkasutajaga, et paremini aru saada, kuidas nad
päriselt tahavad rakendust kasutada. Kuna põhifunktsionaalsused olid
selleks hetkeks juba enam-vähem valmis, siis oli lõppkasutajatel suhteliselt
lihtne anda konstruktiivset tagasisidet.
Helmes tutvustus
Helmese asutaja ja
tegevjuht tutvustas osalistele, kuidas Helmes on ülesse ehitatud ning kuhu
suunas liigutakse. Osalistel oli väga tore näha, et tegevjuhi südameasjaks on
töötajate rahulolu.