Kolmas päev algas kliendikohtumisega. Täpsustati üle klientide soovid.
Kliendikohtumine algas üksteisega tutvumisega.
|
Meeskonnad said ka kogemuse, kuidas suures ringis arutelu juhtida.
|
Järelanalüüs
Pärast kliendiga kohtumist andsid analüüsi mentorid osalejatele tagasisidet, mida oleks meeskond saanud paremini teha ja mis läks hästi. Lisaks võeti kokku info, mis saadi kliendi käest ja arutati see läbi.
Meeskonna mäng
Et üksteist paremini tundma õppida mängisid meeskonnad laevahuku mängu. Seda mängu viis läbi Indrek, kes ise osales Helmese 2015 Bootcampis (ja nüüd töötab Helmeses). On ülioluline, et meeskonnad õpiksid üksteist hästi tundma, sest mida paremini üksteist tuntakse, seda paremini sujub meeskonnatöö. Laevahuku mäng annab selleks suurepärase võimaluse.
Kõrgtaseme nõuded
Päeva lõpus toimus kõrgtaseme nõuete paikapanek ning kliendiga läbirääkimine. Kõrgtaseme nõuete kaardistamine aitab meeskonnal paremini aru saada ärieesmärkidest. Mida paremini saab meeskond aru ärieesmärkidest, seda kasulikuma rakenduse suudab ta kliendile luua.